DSpace
English 日本語

Tokyo Keizai University Institutional Repository >
資料種別 Material type >
学位論文 Dissertation >
博士論文 Doctoral Thesis >
経営学研究科 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11150/10825

Title: 『宅配便取扱事業者のビジネスモデル・イノベーションに関する研究 : ヤマト運輸、佐川急便、FedEx、UPSの事例分析を中心として』
Other Titles: A Study of Business Model Innovation of Express Enterprises : The Case Study of Yamato Transport, SagawaExpress, FedEx, and UPS
Authors: 黄, 景賢
HUANG, Jing Xian
Issue Date: 18-May-2016
URI: http://hdl.handle.net/11150/10825
Academic Degrees and number: 32649甲第18号
Degree-granting date: 2016-03-23
Degree name: 博士(経営学)
Degree-granting institutions: 東京経済大学
Appears in Collections:経営学研究科

Files in This Item:

File Description SizeFormat
15DB01-A.pdf審査報告書188.49 kBAdobe PDFView/Open
15DB01-B.pdf論文要旨・本体180.32 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback