DSpace
English 日本語

Tokyo Keizai University Institutional Repository >
資料種別 Material type >
紀要 Bulletin >
コミュニケーション科学 Journal of Communication Studies >
041号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11150/7923

Title: 発想する教室 : 創造性志向のコミュニケーション実践に関する事例研究
Other Titles: Ideation in the Classroom: A Case Study on Creativity-Oriented Communication in Practice
Authors: 関沢, 英彦
SEKIZAWA, Hidehiko
journaltitle: コミュニケーション科学 = The Journal of Communication Studies
Issue Date: 25-Mar-2015
Publisher: 東京経済大学コミュニケーション学会
issue: 41
Start Page: 17
End Page: 48
URI: http://hdl.handle.net/11150/7923
ISSN: 1340-587X
Appears in Collections:041号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
komyu041-06.pdf1.21 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace - Feedback