DSpace
English 日本語

Tokyo Keizai University Institutional Repository >

Browsing by Author YAMAKI, Toshio

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 21 to 40 of 57
< previous   next >
Issue DateTitleAuthor(s)
10-Mar-2001企業イメージを創造する広告と広報 : NEC、富士通の30年間をシソーラス分析で追跡する八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
22-Mar-2005公告の広告化八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
30-Jun-2002参議院選挙における広報・広告活動と政党別得票数八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
18-Jan-1994基本デザインのイメージ国際比較八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
28-Sep-1995基本デザインのイメージ国際比較(つづき)八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
15-Jun-1992多国籍企業の広告戦略 : グローバルかローカルか八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
20-Sep-2000対米広報活動と日米摩擦八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
15-Oct-2001広告から見たグローバリゼーションの進行八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
18-Mar-1993広告のクリエイティブ・プロセス : モナディックと比較の視点八巻, 俊雄; Griffin, Tom; YAMAKI, Toshio; グリフィン, トム
28-Feb-2001広告のクリエイティブ・プロセス : 調査を組み込むか直感を重視するか八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
16-Nov-1989広告の国際比較 : 広告費の分析八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
31-Oct-2001広告の思想 : 哲学, 社会学から八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
20-Mar-1995広告効果の測定八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
15-Jan-2003広告媒体のマーケティング(上) : 日本経済新聞のケーススタディ八巻, 俊雄; 加藤, 暁子; YAMAKI, Toshio; KATO, Akiko
20-Mar-2003広告媒体のマーケティング(下) : 日本経済新聞のケーススタディ八巻, 俊雄; 加藤, 暁子; YAMAKI, Toshio; KATO, Akiko
15-Jun-1989広告媒体計画と到達推計モデル八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
15-Oct-1999広告管理のABC : チリ ・ 日本 ・ アメリカの広告管理者たちの考えと行動グリフィン, トム; 八巻, 俊雄; マッカーサー, デビット; ヒダルゴ, ペドロ; GRIFFIN, Tom; YAMAKI, Toshio; McARTHUR, David; HIDALGO, Pedro
10-Feb-2000新聞広告の注目率と表現要因の分析八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
25-Sep-1997日本とタイの広告比較八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
20-Jun-1995日本におけるDMのケ-ス・スタディ6つ八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
Showing results 21 to 40 of 57
< previous   next >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace