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ブラウズ : 著者 対馬, 輝昭
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発行日 | タイトル | 著者 |
2014年3月20日 | A case study : a preliminary report on the effects of English pronunciation training on the use of pitch in the reading and the story telling task | TSUSHIMA, Teruaki; 対馬, 輝昭 |
2015年3月25日 | A case study: How do Japanese learners of English learn to use acoustic cues to differentiate stressed and unstressed syllables in pronunciation training ? | TSUSHIMA, Teruaki; 対馬, 輝昭 |
2017年12月7日 | A pilot study on the rhythmic properties of English produced by Japanese learners before and after a five-month study abroad period. | 対馬, 輝昭; TSUSHIMA, Teruaki |
2010年2月24日 | A Preliminary Study on Stimulus Order Effects in Discrimination of the English/b/-/v/Contrast during Categorial AX Discrimination Training | TSUSHIMA, Teruaki; 対馬, 輝昭 |
2018年12月5日 | An exploratory case study : Improvement of the ability to produce the rhythmic properties of English in a spontaneous speech task through long-term, individual-based speech training | 対馬, 輝昭; TSUSHIMA, Teruaki |
2019年12月4日 | An exploratory case study on development of fluency and English speech rhythm through individual speech training and a study abroad program | 対馬, 輝昭; TSUSHIMA,Teruaki |
2023年2月15日 | An interim report of a case study : Longitudinal development of L2 oral fluency during a study abroad program | 対馬, 輝昭; TSUSHIMA, Teruaki |
2024年2月14日 | Development in lexical and syntactic complexity through EAP after five-month study abroad programme | パイプ, ジェイソン; 対馬, 輝昭; PIPE, Jason; TSUSHIMA, Teruaki |
2020年12月2日 | Development of fluency and English speech rhythm through individual-based, long-term speech training in the formal instruction settings | 対馬, 輝昭; TSUSHIMA, Teruaki |
2011年2月23日 | Effects of stimulus order in categorial AX discrimination training on improvements of the ability to perceive the English/b/-/v/contrast among Japanese learners of English | TSUSHIMA, Teruaki; 対馬, 輝昭 |
2013年2月20日 | On The Preferential Use of there Constructions by Japanese Speakers of English : A Preliminary Study Using a Two-Alternative Forced-Choice Task in Linguistic and Discourse Contexts | TSUSHIMA, Teruaki; MIYAKE, Hiroko; 対馬, 輝昭; 三宅, ひろ子 |
2022年2月17日 | Progress in fluency and pronunciation through the Timed-Pair-Practice framework | パイプ, ジェイソン; 対馬, 輝昭; PIPE, Jason; TSUSHIMA, Teruaki |
2022年12月7日 | Progress in fluency through the Timed-Pair-Practice framework | パイプ, ジェイソン; 対馬, 輝昭; PIPE, Jason; TSUSHIMA, Teruaki |
2021年2月17日 | The Application of Suprasegmental Features of Pronunciation into the Classroom through the Timed-Pair-Practice Framework | パイプ, ジェイソン; 対馬, 輝昭; PIPE, Jason; TSUSHIMA, Teruaki |
2016年11月9日 | 内容語と機能語の音節における強勢の有無を区別する能力の向上に対する発音トレーニングの効果 | 対馬, 輝昭; TSUSHIMA, Teruaki |
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