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ブラウズ : 著者 TSUSHIMA, Teruaki

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発行日タイトル著者
2021年12月1日A case study : Longitudinal development of oral fluency in production of monologic narratives among two adult Japanese learners of English : NoteTSUSHIMA, Teruaki
2014年3月20日A case study : a preliminary report on the effects of English pronunciation training on the use of pitch in the reading and the story telling taskTSUSHIMA, Teruaki; 対馬, 輝昭
2015年3月25日A case study: How do Japanese learners of English learn to use acoustic cues to differentiate stressed and unstressed syllables in pronunciation training ?TSUSHIMA, Teruaki; 対馬, 輝昭
2017年12月7日A pilot study on the rhythmic properties of English produced by Japanese learners before and after a five-month study abroad period.対馬, 輝昭; TSUSHIMA, Teruaki
2010年2月24日A Preliminary Study on Stimulus Order Effects in Discrimination of the English/b/-/v/Contrast during Categorial AX Discrimination TrainingTSUSHIMA, Teruaki; 対馬, 輝昭
2018年12月5日An exploratory case study : Improvement of the ability to produce the rhythmic properties of English in a spontaneous speech task through long-term, individual-based speech training対馬, 輝昭; TSUSHIMA, Teruaki
2023年2月15日An interim report of a case study : Longitudinal development of L2 oral fluency during a study abroad program対馬, 輝昭; TSUSHIMA, Teruaki
2024年2月14日Development in lexical and syntactic complexity through EAP after five-month study abroad programmeパイプ, ジェイソン; 対馬, 輝昭; PIPE, Jason; TSUSHIMA, Teruaki
2020年12月2日Development of fluency and English speech rhythm through individual-based, long-term speech training in the formal instruction settings対馬, 輝昭; TSUSHIMA, Teruaki
2011年2月23日Effects of stimulus order in categorial AX discrimination training on improvements of the ability to perceive the English/b/-/v/contrast among Japanese learners of EnglishTSUSHIMA, Teruaki; 対馬, 輝昭
2012年2月29日On the Features of there Constructions Used by Japanese Speakers of EnglishMIYAKE, Hiroko; TSUSHIMA, Teruaki
2013年2月20日On The Preferential Use of there Constructions by Japanese Speakers of English : A Preliminary Study Using a Two-Alternative Forced-Choice Task in Linguistic and Discourse ContextsTSUSHIMA, Teruaki; MIYAKE, Hiroko; 対馬, 輝昭; 三宅, ひろ子
2022年2月17日Progress in fluency and pronunciation through the Timed-Pair-Practice frameworkパイプ, ジェイソン; 対馬, 輝昭; PIPE, Jason; TSUSHIMA, Teruaki
2022年12月7日Progress in fluency through the Timed-Pair-Practice frameworkパイプ, ジェイソン; 対馬, 輝昭; PIPE, Jason; TSUSHIMA, Teruaki
2021年2月17日The Application of Suprasegmental Features of Pronunciation into the Classroom through the Timed-Pair-Practice Frameworkパイプ, ジェイソン; 対馬, 輝昭; PIPE, Jason; TSUSHIMA, Teruaki
2016年11月9日内容語と機能語の音節における強勢の有無を区別する能力の向上に対する発音トレーニングの効果対馬, 輝昭; TSUSHIMA, Teruaki
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