DSpace
English 日本語

Tokyo Keizai University Institutional Repository >
資料種別 Material type >
紀要 Bulletin >
東京経大学会誌(経営学) Journal of Tokyo Keizai University : Business >
288号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11150/10361

Title: ウォルマートのグローバル・マーケティング戦略におけるインド市場の位置づけに関する一考察
Other Titles: A Study on the Indian Market in Walmartʼs Global Marketing Strategy
Authors: 丸谷, 雄一郎
MARUYA, Yuichiro
journaltitle: 東京経大学会誌(経営学) = The Journal of Tokyo Keizai University : Business
Issue Date: 18-Dec-2015
Publisher: 東京経済大学経営学会
issue: 288
Start Page: 17
End Page: 41
URI: http://hdl.handle.net/11150/10361
ISSN: 1348-6411
Appears in Collections:288号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
keiei288-04.pdf12.72 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace