DSpace
English 日本語

Tokyo Keizai University Institutional Repository >
資料種別 Material type >
紀要 Bulletin >
東京経大学会誌(経営学) Journal of Tokyo Keizai University : Business >
288号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11150/10362

Title: 農畜産業における既存関係構造を利用した6 次産業化 : 株式会社みやじ豚による豚肉ブランド化から見える企業家活動への着目
Other Titles: Aim to the Entrepreneur Campaign Seen from Pork Brandization by Miyajibuta
Authors: 石黒, 督朗
ISHIGURO, Tokuro
journaltitle: 東京経大学会誌(経営学) = The Journal of Tokyo Keizai University : Business
Issue Date: 18-Dec-2015
Publisher: 東京経済大学経営学会
issue: 288
Start Page: 43
End Page: 56
URI: http://hdl.handle.net/11150/10362
ISSN: 1348-6411
Appears in Collections:288号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
keiei288-05.pdf1.71 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace