Tokyo Keizai University Institutional Repository >
資料種別 Material type >
紀要 Bulletin >
東京経済大学人文自然科学論集 Journal of Humanities and Natural Sciences >
147号 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11150/11540
|
Title: | 「総合的な学習の時間」を再考する : トピック=「『地震・津波災害』の記憶をどう育てるか」に即して : 研究ノート |
Other Titles: | Re-Thinking “Thematic Approach” in Secondary School Classes : Notes |
Authors: | 横畑, 知己 YOKOHATA, Tomomi |
journaltitle: | 人文自然科学論集 = The Journal of Humanities and Natural Sciences |
Issue Date: | 2-Dec-2020 |
Publisher: | 東京経済大学人文自然科学研究会 |
issue: | 147 |
Start Page: | 95 |
End Page: | 108 |
URI: | http://hdl.handle.net/11150/11540 |
ISSN: | 0495-8012 |
Appears in Collections: | 147号
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|