DSpace
English 日本語

Tokyo Keizai University Institutional Repository >
資料種別 Material type >
紀要 Bulletin >
東京経大学会誌(経営学) Journal of Tokyo Keizai University : Business >
318号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11150/11861

Title: 楽器業界におけるシニアマーケティングの未来 : シニアアンサンブル・オーケストラの試み
Other Titles: Future Marketing for Seniors in the Musical Instrument Industry : Experimenting with a Senior Ensemble Orchestra
Authors: 田中, 智晃
岡村, 斉能
TANAKA, Tomoaki
OKAMURA, Tokinobu
journaltitle: 東京経大学会誌(経営学) = The Journal of Tokyo Keizai University : Business
Issue Date: 22-Feb-2023
Publisher: 東京経済大学経営学会
issue: 318
Start Page: 89
End Page: 108
URI: http://hdl.handle.net/11150/11861
ISSN: 1348-6411
Appears in Collections:318号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
keiei318-09.pdf1.31 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace