DSpace
English 日本語

Tokyo Keizai University Institutional Repository >
資料種別 Material type >
紀要 Bulletin >
東京経済大学人文自然科学論集 Journal of Humanities and Natural Sciences >
152号 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://hdl.handle.net/11150/11886

Title: TPR(Total Physical Response)とシャドーイングを組み合わせた英語の授業の試み : 英語でヨガを学ぶ
Other Titles: An attempt to combine total physical response(TPR) and shadowing in English classes : Learning yoga in English
Authors: カレイラ松崎, 順子
岡田, 靖子
杉山, 明枝
塩田, 直子
清田, 顕子
大和久, 吏恵
榊原, かをり
MATSUZAKI CARREIRA, Junko
OKADA, Yasuko
SUGIYAMA, Akie
SHIODA, Naoko
KIYOTA, Akiko
OWAKU, Rie
SAKAKIBARA, Kaori
journaltitle: 人文自然科学論集 = The Journal of Humanities and Natural Sciences
Issue Date: 15-Feb-2023
Publisher: 東京経済大学人文自然科学研究会
issue: 152
Start Page: 131
End Page: 151
URI: http://hdl.handle.net/11150/11886
ISSN: 0495-8012
Appears in Collections:152号

Files in This Item:

File Description SizeFormat
jinbun152-09.pdf1.05 MBAdobe PDFView/Open

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace