Tokyo Keizai University Institutional Repository >
資料種別 Material type >
紀要 Bulletin >
東京経大学会誌(経営学) Journal of Tokyo Keizai University : Business >
256号 >
Please use this identifier to cite or link to this item:
http://hdl.handle.net/11150/865
|
Title: | 日本的経営における商品企画プロセス : 自動車メーカーの商品企画プロセスのポストモダン・マーケティング的特徴 |
Other Titles: | Product Planning Process in Japanese Management System |
Authors: | 柴田, 高 SHIBATA, Takashi |
journaltitle: | 東京経大学会誌(経営学) = The Journal of Tokyo Keizai University : Business |
Issue Date: | 21-Nov-2007 |
Publisher: | 東京経済大学経営学会 |
issue: | 256 |
Start Page: | 79 |
End Page: | 96 |
URI: | http://hdl.handle.net/11150/865 |
Appears in Collections: | 256号
|
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.
|