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コミュニケーション科学 Journal of Communication Studies >
052号 >
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http://hdl.handle.net/11150/11512
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Title: | 自宅内でのモバイル動画視聴時におけるYouTube 動画広告に対する反応および態度の違いについて : 視聴する居室,家族の存在,視聴様態の違いからの検討 : 研究ノート |
Other Titles: | Differences in Reactions and Attitudes toward YouTube Video Advertisements when Watching Mobile Videos at Home : Notes |
Authors: | 山下, 玲子 YAMASHITA, Reiko |
journaltitle: | コミュニケーション科学 = The Journal of Communication Studies |
Issue Date: | 4-Nov-2020 |
Publisher: | 東京経済大学コミュニケーション学会 |
issue: | 52 |
Start Page: | 81 |
End Page: | 116 |
URI: | http://hdl.handle.net/11150/11512 |
ISSN: | 1340-587X |
Appears in Collections: | 052号
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