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 コミュニケーション科学 Journal of Communication Studies >
 057号 >
 
        
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| タイトル: | 企業博物館での産業遺産の公開と創業者精神の展示における社会的意義と広報的利点 |  | その他のタイトル: | Benefits of Social Significance and Public Relations by Exposing Industrial Heritage and Displaying the Founding Spirit in Corporate Museums |  | 著者: | 駒橋, 恵子 KOMAHASHI, Keiko
 |  | 出典: | コミュニケーション科学 = The Journal of Communication Studies |  | 発行日: | 2023年2月15日水曜日 |  | 出版者: | 東京経済大学コミュニケーション学会 |  | 巻号: | 057 |  | 開始頁: | 3 |  | 終了頁: | 52 |  | URI: | http://hdl.handle.net/11150/11830 |  | ISSN: | 1340-587X |  | 出現コレクション: | 057号 
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