DSpace
English 日本語

Tokyo Keizai University Institutional Repository >

Browsing by Author 八巻, 俊雄

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 20 of 61
 next >
Issue DateTitleAuthor(s)
11-Mar-19982001年の広告費八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
26-Sep-199624カ国の百科事典から見た広告のアイデンティティ八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
16-Sep-19877つの時代の性格を判定する日本の新聞広告120年 : ヘッドラインの分析から八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
16-Sep-1988CM内容と受け手の態度変容八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
19-Nov-1993CM好感率は景気の先行指標になるか八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
17-Sep-1993TVCMの表現効果八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
15-Mar-2004さよなら西洋, 今日は東洋八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
10-Mar-2005なぜ3回の露出で十分かクラグマン, ハーバード E.; 八巻, 俊雄; Krugman, Herbert E.; YAMAKI, Toshio
10-Feb-2002アメリカのニッチ・マーケット : 2001年ペース大学研修から八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
23-Sep-1998インベスター・リレーションズと決算公告八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
16-Mar-1988テレビCMの国際比較八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
20-Mar-1989テレビCMの国際比較(づづき)八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshiio
30-Jun-1994バブル経済崩壊後の日本の消費 , 広告と危機八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
20-Mar-1990ブランドと貿易 : アジアのイメージと展望 : ASEAN-日本のバランスの改善八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
26-Oct-2005ブランドは広告でつくれない八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
24-Sep-1997ブランド資産における広告の増大する重要性八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
30-Nov-1995ブランド資産をつくる広告 ・ 広報八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
25-Dec-2004ブランド資産を創るのは広報か広告か : 日米各20ブランドの検証八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
30-Nov-2002フランスとアメリカの受賞コマーシャルの特性ホーマー, パメラ; 八巻, 俊雄; HOMER, Pamela
17-Feb-1997フランスにおける広告とマス ・ メディアから見る社会変化八巻, 俊雄; YAMAKI, Toshio
Showing results 1 to 20 of 61
 next >

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace