DSpace
English 日本語

Tokyo Keizai University Institutional Repository >

Browsing by Author KONDO, Hiroyuki

Jump to: 0-9 A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
or enter first few letters:   
Sort by: In order: Results/Page Authors/Record:
Showing results 1 to 19 of 19
Issue DateTitleAuthor(s)
3-Mar-2010Webサイト上の価格情報と非価格情報が競争構造に及ぼす影響 : 分析枠組みの構築に向けて近藤, 浩之; KONDO, Hiroyuki
12-Feb-2020ネット情報が競争構造に及ぼす影響 : 消費者調査に基づく考察近藤, 浩之; KONDO, Hiroyuki
13-Feb-2019マーケティングにおける交換の性質の再吟味 : シェアリングエコノミーの進展を受けて近藤, 浩之; KONDO, Hiroyuki
21-Mar-2007マーケティングの定義に関する考察近藤, 浩之; KONDO, Hiroyuki
24-Feb-2016価格競争ライフサイクル近藤, 浩之; KONDO, Hiroyuki
11-Mar-1998価格競争対非価格競争の構造変化 : マーケティング的視点からの考察近藤, 浩之; KONDO, Hiroyuki
14-Mar-2012価格比較サイトが小売店間の価格競争に及ぼす影響近藤, 浩之; KONDO, Hiroyuki
18-Dec-2015価格比較サイト上の店舗間価格競争 : 追跡調査近藤, 浩之; KONDO, Hiroyuki
19-Feb-2014価格比較サイト上の店舗間価格競争とそのメーカーへの影響近藤, 浩之; KONDO, Hiroyuki
14-Feb-2018企業ブランドとカスタマーレビューが個別銘柄間競争に及ぼす影響 : 質的比較分析(QCA)による考察 近藤, 浩之; KONDO, Hiroyuki
10-Feb-2021使用価値とマーケティング近藤, 浩之; KONDO, Hiroyuki
16-Feb-2017商品情報比較サイトが銘柄間非価格競争に及ぼす影響 : 質的比較分析(QCA)による再吟味近藤, 浩之; KONDO, Hiroyuki
2-Mar-2011商品情報比較サイトが銘柄間非価格競争に及ぼす影響 : 探索的な実証分析を踏まえて近藤, 浩之; KONDO, Hiroyuki
19-Dec-2012商品情報比較サイトが銘柄間非価格競争に及ぼす影響の再吟味近藤, 浩之; KONDO, Hiroyuki
18-Feb-2015製品差別化が価格競争に及ぼす影響 : 比較購買サイトデータに基づく考察近藤, 浩之; KONDO, Hiroyuki
21-Feb-2024属性評価と製品評価が再購買意図に及ぼす影響近藤, 浩之; KONDO, Hiroyuki
5-Mar-2008売買における価値消失と発生のタイムラグに関する考察近藤, 浩之; KONDO, Hiroyuki
26-Nov-2008武蔵村山市大型店出店後影響調査 : 調査結果の概要近藤, 浩之; KONDO, Hiroyuki
14-Mar-2012編集後記近藤, 浩之; 小木, 紀親; KONDO, Hiroyuki; OGI, Norichika
Showing results 1 to 19 of 19

 

Valid XHTML 1.0! DSpace Software Copyright © 2002-2010  Duraspace